אוגוסט פינגווין 2017 יוצא לדרך!

בשעה טובה נסגרו מיקום ומועד לאוגוסט פנגווין השנה. הכנס השנה יתקיים במכללת שנקר ברמת גן, בתאריכים 7 – 8 בספטמבר (חמישי-שישי). הארכת הכנס תאפשר הרחבה משמעותית של כמות התכנים ושל מספר המשתתפים לעומת שנים קודמות.
בשונה משנים קודמות, השנה יהיה מבוסס הכנס על מפגש של קהילות הקוד הפתוח והתכנה החופשית השונות הפעילות בארץ, בדומה לכנס FOSDEM האירופאי. מרבית המסלולים בכנס יאורגנו על ידי אותן קהילות שיבחרו לקחת חלק בכנס, בנוסף למסלול אחד או יותר שינוהלו ע״י הצוות המארגן. ישנן מספר קהילות שכבר הביעו עניין בכנס, אך עדיין יש מקום לקהילות נוספות. אם אתם חברים בקהילה המעוניינת לקחת חלק בכנס – אנא צרו קשר עם הצוות המארגן. ניתן לפנות לצוות המארגן בכתובת דוא״ל זו גם בשאלות בנושאים אחרים.
תחום נוסף שנשמח לסיוע בו הוא גיוס החסויות – כידוע לכולם, קיום הכנס כרוך בעלויות לא מבוטלות. אם אתם חושבים שהחברה בה אתם עובדים (או חברה אחרת בה יש לכם אנשי קשר רלוונטיים) תהיה מעוניינת במתן חסות לכנס, אנא צרו קשר עם ועד העמותה. כראוי לכנס קהילתי, אנו שואפים למזער את העלויות ככל שניתן, ולכן גם מחירי החסויות יהיו נמוכים משמעותית בהשוואה לכנסים מסחריים.