הודעה על אסיפה כללית – 18.5.2017

בתאריך 18.5.2017 בשעה 20:00 תכונס אסיפה כללית רגילה של עמותת המקור – עמותה ישראלית לתוכנה חופשית ולקוד – מקור פתוח (ע"ר).
אסיפת העמותה תתכנס במשרדי חברת מטיפיק, במגדל משה אביב קומה 51, דרך ז'בוטינסקי 7 רמת גן.

על סדר היום:
1. אישור דו"ח כספי ומילולי לשנת 2016. טיוטת הדו"חות נשלחה לחברי העמותה.
2. הצגת דו"ח ועדת ביקורת לשנת 2016.
3. הסמכת הועד לחתום על דו"חות משנים קודמות שאושרו כבר בידי אסיפות קודמות לצורך קבלת אישור ניהול תקין.
4. הפסקת חברותם של חברי העמותה שלא שילמו את דמי החבר שלהם עד ליום כינוס האסיפה, בהתאם לסעיף 15ב'(1) לתקנון העמותה. תינתן אפשרות לכל חבר המועמד להפסקת חברות להסדיר את מעמדו או להשמיע את טענותיו בנושא בפני הועד בטרם קיום האסיפה או בפני האסיפה, בהתאם לסעיף 15ג' לתקנון.
5. מחילה על חובות עבר של דמי חבר — בהתאם לנוהג שהשתרש מאז החלטת האסיפה על שינוי תקנון ב־2008, חבר העמותה שלא משלם דמי חבר אינו צובר חובות. שינוי התקנון הנ״ל לא נכנס לתוקף, ולפי התקנון שבתוקף החובות נצברו. האסיפה תתבקש להחליט למחול על כל החובות על דמי חבר, כך שמי שהיה חבר בעבר יוכל לחדש את חברותו בתשלום דמי החבר לשנה הנוכחית מבלי להדרש לשלם חובות בגין שנים עברו.

במידה ובמועד שנקבע לא יהיה קוורום של חברי האסיפה (רבע מכלל חברי העמותה), האסיפה תדחה בשבוע ותתקיים באותו מקום ובאותה שעה.
חברים שלא יכולים להשתתף במועד שנקבע, רשאים להפקיד יפויי כוח חתום בידי חבר עמותה אחר, בו הם מפרטים כיצד בכוונתם להצביע בסוגיות שעל סדר היום.
האסיפה פתוחה גם למי שאינו חבר עמותה, אך זכות ההצבעה תינתן רק לחברי עמותה.
במידה ואתם כיום חברי העמותה ומעוניינים להפסיק את חברותכם, אנא שלחו על כך הודעה בכתב לכתובת [email protected] בטרם האסיפה, כדי שלא נידרש לספור אתכם במניין הדרוש לקוורום.