סיכום ומשוב אוגוסט פינגווין

שלום רב לכל המשתתפים וגם לכל מי שלא הצליח להגיע,
הכנס מאחורינו ואחרי שנחנו קצת הגיע הזמן לסכם. השנה הכנס היה ארוך בהרבה משנים קודמות, ולראשונה כלל גם 8 מסלולים בנושאים שונים בהובלת קהילות הקוד הפתוח השונות בארץ. חלק גדול מהמצגות של ההרצאות כבר עלה לאתר הכנס, ואנו מקווים שבקרוב נסיים לעדכן את כולן ונתחיל לפרסם הקלטות של ההרצאות שהוקלטו.
כפי שאמרנו בדברי הפתיחה והסיכום, השנה היתה פיילוט למתכונת הזו, ונשמח לשמוע את דעתכם לגבי המתכונת החדשה, כדי לדעת אם כדאי להמשיך בה או לחזור למתכונת הקודמת.
לצורך כך, וכדי שנוכל להפיק לקחים לעתיד, הכנו טופס משוב קצר ונודה לכם מאוד אם תוכלו להקדיש לו שתי דקות מזמנכם. נשמח אם גם מי שלא השתתף השנה ימלא את הטופס, כדי שנוכל לדעת מה היו הגורמים שהפריעו להשתתפותו (לפחות אלו שיש לנו שליטה מסוימת לגביהם).
במידה ותרצו להעביר לנו משוב מעבר לטופס או ליצור קשר עם הצוות המארגן בכל נושא אחר, אנא שלחו לנו מייל.
אחד הרעיונות שאנו מתכננים והועלו גם באסיפה בסוף הכנס, הוא ליצור ניוזלטר שישלח אחת לכמה חודשים, לכל מי שמעוניין, עם עדכונים לגבי פעילות העמותה – בסוף טופס המשוב יש אפשרות לתת לנו כתובת למשלוח ברגע שנתחיל ליצור מיילים כאלו.
אנצל את ההזדמנות הזו גם להודות שוב לצוות ולכל המתנדבים, למובילי המסלולים, למרצים, לנותני החסות, למכללת שנקר ולכל המשתתפים על חלקם בהצלחת הכנס.
תודה ושנה טובה!