הודעה מוקדמת על אסיפה כללית

שלום לכל חברי וחברות העמותה, ידידותים ושותפיםות לדרך,

העמותה מתכוונת לקיים אספה כללית במהלך המחצית השניה של חודש אפריל. רשמית, זה מה שנקרא „אסיפה רגילה”, אבל ביחס לשנים הקודמות, היא כנראה תהיה קצת מיוחדת.

אסיפה כללית היא מנגנון שנועד לאפשר לחברותי העמותה לבקר את פעילותה ולשלוט בה, באמצעות מספר כלים: קבלת החלטות מחייבות, שינויי תקנון, קבלת דיווחים שחלקם פורמליים (ע״י רו״ח העמותה) וחלקם פחות פורמליים (ע״י הועד והפעיליםות), ובחירת מוסדות העמותה – הועד וועדת הביקורת.

האסיפה הזו תהיה שונה מהאסיפות של השנים הקודמות, כי נראה שהפעם רוב חברי* הועד לא ירוצו לתפקיד שוב. הפעילות בועד העמותה הביאה לנו במהלך השנים האחרונות המון סיפוק, קשרים אישיים, ומפעם לפעם אפילו גאווה מרחיבת־לב בהישגים: כנסי ענק מקצועיים עם מרצותים מחו״ל ותקציבים של מאות אלפי שקלים, לצד אירועי חינוך והנגשה מקומיים, כמו יום המתכנתים הצעירים שהתקיים ביום ראשון שעבר. עם זאת, מדובר בעבודה שרובה אינו טכני, ואנחנו מתכנתים; עשינו את המשמרת שלנו, ונשמח להעביר את הלפיד הארגוני.

לא צריך להיות חבר.ה בעמותה כרגע בשביל להתמודד על התפקיד – ניתן להצטרף בכל זמן עד לאסיפה.

אנחנו עדיין לא יודעים אם ובאילו תנאים ניתן יהיה לקיים אסיפה פיזית בעוד מספר שבועות, ויש גם סיבות להעדיף אסיפה המתקיימת בשיחת וידאו. מי שמתכוונותים להשתתף באסיפה, ויביעו העדפות, ישפיעו.

הצעות ורעיונות לנושאים לדיון באסיפה, לדרכים לקיומה, ולעתיד העמותה בכלל, יתקבלו בברכה בפורום העמותה, במייל לועד, או בכל דרך אחרת.

חג שמח,

    תומר, משה, דור ושי,
    ועד עמותת המקור

* – לצערנו, הועד הקיים הוא על טהרת המין הגברי, וההתייחסות המגדרית לחבריו היא בהתאם. נשמח מאוד אם הועד החדש שיבחר יהיה מגוון יותר.