אסיפה כללית של עמותת המקור – 26.4.2020

שלום לחברי וחברות עמותת המקור,

בתאריך 26.4.2020 בשעה 19:00 תכונס אסיפה כללית של עמותת המקור – עמותה ישראלית לתוכנה חופשית וקוד מקור פתוח (ע"ר).

בשל המצב הנוכחי ובהתאם להנחיות, אסיפת העמותה תתבצע באמצעות שיחת וידאו מלווה בצ׳ט. פרטים טכניים על אופן ההתחברות לשיחה ישלחו בהמשך. יש לוודא יכולת השתתפות הכוללת וידאו טרם תחילת האסיפה, לא תתאפשר הצבעה ללא הזדהות ויזואלית.

על סדר היום: 

  1. אישור דוחות כספיים ומילוליים לשנת 2018.
  2. הצגת דו"ח ועדת ביקורת לשנת 2018.

בשל העיכוב בהכנת הדוחות לשנת 2018 והצורך לאשר אותם בהקדם, החליט ועד העמותה כי האסיפה תכונס כעת לאישור של דוחות אלו בלבד. טיוטות הדוחות עצמם יועברו לעיון החברים לפני האסיפה. אנו מקווים שדיון עליהם יתקיים בפורומים של העמותה באופן כתוב לפני האסיפה, משיקולי הנגשה ואסינכרוניות גם יחד. אם יהיה דיון באסיפה הוא יתקיים בצ׳ט, אך הצבעות יתקיימו בוידאו משיקולי זיהוי. כמובן, בעקבות זאת, כל ההצבעות יהיו גלויות. 

אנו בעיצומן של העבודות להכנת דוחות 2019. לאחר שדוחות אלו יהיו מוכנים, תכונס אסיפה נוספת לאישורם, שתכלול גם בחירות למוסדות העמותה ונושאים נוספים.

במידה ובמועד שנקבע לא יהיה קוורום של חברי האסיפה (רבע מכלל חברי העמותה), האסיפה תדחה בשעה ותתקיים באותו מקום, בכל הרכב שהוא. חברים שלא יכולים להשתתף במועד שנקבע, רשאים להפקיד יפויי כוח חתום בידי חבר עמותה אחר, בו הם מפרטים כיצד בכוונתם להצביע בסוגיות שעל סדר היום.

האסיפה פתוחה גם למי שאינו חבר עמותה, אך זכות ההצבעה תינתן רק לחברי עמותה. במידה ואתם כיום חברי העמותה ומעוניינים להפסיק את חברותכם, אנא שלחו על כך הודעה בכתב לכתובת [email protected] בטרם האסיפה, כדי שלא נידרש לספור אתכם במניין הדרוש לקוורום. במידה ואתם לא חברים ורוצים להצטרף, נשמח מאוד — אנא פנו לועד ובקשו זאת, כפי שמתואר בעמוד ההצטרפות לעמותה.

חברי העמותה אשר לא שילמו את חובותיהם בגין דמי החבר בשנים האחרונות יקבלו בימים הקרובים הודעה אישית המפרטת את חובם לעמותה. נודה מראש על טיפול בתשלום החוב לפני כינוס האסיפה.